etwinning MyJOBmyFUTURE  Projesi Başladı

etwinning MyJOBmyFUTURE Projesi Başladı

Okulumuz Anasınıfı Öğretmeni Betül KARADAĞ GÜLTEN tarafından etwinning MyJOBmyFUTURE  Projesi Başladı 

04.11.2021 308

Okulumuz Anasınıfı Öğretmeni Betül KARADAĞ GÜLTEN tarafından etwinning MyJOBmyFUTURE  Projesi Başladı 

 

Proje hakkında

"MyJOBmyFUTURE" projesinin amacı erken çocukluk döneminde ki 4-6 yaşlarında ki çocuklara meslekleri tanımaları, mesleklerin insan hayatındaki yeri ve önemine ilişkin farkındalık geliştirmeleri ve mesleklere ilişkin kalıp yargılardan uzaklaşıp olumlu tutum geliştirmelerini sağlamaktır.
Bu kapsamda erken yaşlarda çocukların meslekler hakkında bir takım fikirlere sahip olmalarının sağlanması, gelecekte yapacakları meslek seçimlerini olumlu yönde etkilemesi için bu projeye ihtiyaç duyulmuştur.

-------
The purpose of the "MyJOBmyFUTURE " projects is to introduce children aged 4-6 years in Early childhood, the place and importance of professions in human life, to develop a long-term attitude from stereotypes about different development and professions.
In this context, this project was needed in order for children of male age to have ideas about the rights of a team and to influence the job choices to be made in the coming years.

HEDEFLER

MyJOBmyFUTURE projesi kapsamında;
• Tüm katılımcıların öğrenme sürecine aktif olarak dâhil edilmesi,
• Öğrencilerimizin meslekler hakkında daha fazla bilgi edinmelerini sağlanması,
• Hem öğrencilerin hem de öğretmenlerin 21. yüzyıl öğrenme becerilerini kazanmalarını sağlanması,
• Proje kapsamında yenilikçi uygulamaları müfredat başarılarıyla bütünleştirilmesi,
• Eğitim öğretim faaliyetlerinde web 2.0. araçları başta olmak üzere bilimsel ve teknolojik araçları kullanmalarını sağlanmasıdır.

---------

As part of the MyJOBmyFUTURE project;
• Active involvement of all participants in the learning process,
• To enable our teachers to obtain information from other colleagues,
• 21 of both students and teachers. to enable students to acquire learning skills,
* Integrating innovative practices with curriculum achievements within the scope of the project,
* Web 2.0 in educational and training activities. to enable them to use scientific and technological tools, especially tools,

ÇALIŞMA SÜRECI

• Proje faaliyetlerimiz 2021 Aralık ayında başlayıp 2022 Nisan ayında sona erecektir.
• Her ay bir meslek sunumu yapılacak ve bunlar web 2.0 araçlarıyla sunulacaktır.
• Her türlü kurumla işbirliği yapılacaktır,
• İşbirlikçi ve ortak ürünlerin yapılması sağlanacaktır.
• Öğrencilerin mesleklerini yaratıcı drama, resim ve yerinde gözlem yoluyla tanımasına olanak tanınacaktır.

---------
• April December 2021 will be the beginning of our project activities and April 2022 will be the end of our project activities.
• A profession presentation will be held every month and they will be presented with web 2.0 tools.
• Cooperation will be made with all kinds of institutions,
• It will be ensured that collaborative and joint products are made.
• Students will be able to get to know their profession through creative drama, painting and on-site observation.

BEKLENEN SONUÇLAR

"MyJOBmyFUTURE" projesi sonunda öğrencilerimiz ve katılımcılarımız;
• Çeşitli meslekleri kolayca ve eğlenerek öğrendiler.
• Gelişmiş 21. yüzyıl becerileri edindiler,
• Kendilerini geliştirdiler ve işbirliği becerilerini geliştirdiler,
• Müfredat başarıları ile entegre yenilikçi uygulamalar geliştirildi,
• Sürekli öğrenme deneyimleri kazandılar,
• Web 2.0 araçlarını anlamlı bir şekilde kullanıldı.

--------
At the end of the "MyJOBmyFUTURE" project, our students and participants;
• They learned various professions easily and with fun.
* Advanced 21. they have acquired the following skills,
• They have improved themselves and improved their cooperation skills,
* Developed innovative applications integrated with curriculum achievements,
• They have gained continuous learning experiences,
* The Web 2.0 tools were used in a meaningful way.